lehenengo taldeak MOOC eta PLE kontzeptuen gainean ibili dira. Hasteko PLE-ren azalpena eman dute; zer den, elementuak nondik datorren, erabilerak zeintzuk diren eta alde onak eta txarrak zeintzuk diren. Bestetik MOOC azaldu dute, definizioa, kontzeptuaren jatorria, eskakizunak eta betekizunak, motak, onurak eta galerak, Lehen hezkuntzara nola eraman daiteke eta etorkizunerako itxaropenak.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cb/MOOC_poster_mathplourde.jpg |
Hurrengo taldearen aurkezpena denori txundituta utzi gaituztela uste dut. Izan ere, modu diaktiko batez egin dute haien aurkezpena eta benetan adi egoteko gogoak eduki ditut. Haiek erabili duten metodologia ezberdina izan da, izan ere, " Quien quiere ser millonario" jokuan oinarritu dira I.K.T-ak gaur egungo eskoletan zer nolako erabilera duten azaltzeko. Azkeneko taldeak, aurrekoen gai bera azlatzen jarraitu dute, horretarako decalogoa aztertu dute. Bukatzeko, taldekide guztiek hausnarketa txiki bat egin dute.
Praktikako azken klasea nahiko laburra izan da, lehenago irten baikara. Hala ere, hasiera batean QRaren inguruan ibili gara hizketan. QR-a link beezitzat jo genezake, bere izenak quick respons esan nahi du eta horren bitartez, modu arin batean informazioa jaso dezakegu. Jarraian Unitag programa landu dugu. Honen bitartez gure blogean beste pertsona baten QR jarri dugu.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/14/Codigo_QR.svg/250px-Codigo_QR.svg.png |
http://www.easel.ly/create/?id=https://s3.amazonaws.com/easel.ly/all_themes/vhemes/meals/&key=pub |